Társasházkezelés XXI. századi módon
Yard between residential apartment buildings with green grass lawns and modern flat housing. Real estate development.

Rólunk

Bemutatkozunk

A Korrekt-Gazda Szolgáltató Kft. azzal a céllal jött létre, hogy társasházi közös képviseletet és ahhoz kapcsolódó egyéb ingatlankezelési szolgáltatásokat (könyvelés, takarítás, műszaki karbantartás, gondnoki szolgáltatás, karbantartási és felújítási munkák menedzselése) nyújtson a XXI. században elvárható módon és színvonalon.

Társaságunk alapítói és munkatársai évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a társasházi ingatlanok kezelésében, amit részben az önkormányzati, részben pedig a piaci szférában szereztünk. Ezen időszak alatt alakítottunk ki azokat az alapelveket és gyakorlati eljárásrendeket, amelyek munkánk során jelenleg is iránymutatóként szolgálnak.

Alapelveink

Cégünk szolgáltatásait az alábbi alapelvek mentén alakítottuk ki:

1. A modern technológia eszközeinek alkalmazása. Mind a társasházkezelésben, mind pedig egyéb szolgáltatásainknál törekszünk a mindenkori legmodernebb eszközök és technológiák használatára. Ezen belül kiemelten törekszünk az ügyfeleink kényelmét szolgáló digitális megoldások alkalmazására, amelyek révén a tulajdonosok online felületén, okostelefonos alkalmazáson keresztül követhetik a saját egyéni számlájuk egyenlegének alakulását, intézhetik a közös költség befizetéssel kapcsolatos tennivalókat és tájékozódhatnak a társasház dokumentumairól és nyilvántartásairól.

2. Online és személyes elérhetőség, kommunikáció. Kiemelt fontosságúnak tartjuk a tulajdonosok folyamatos tájékoztatását a társasházat érintő aktuális hírekről, eseményekről, amelyekről emailen és a társasházi faliújságon elhelyezett hirdetményeken keresztül folyamatosan beszámolunk. Folyamatosan elérhetőek vagyunk emailen, telefonon és személyesen is. A hozzánk érkezett megkeresésekre rövid határidővel reagálunk.

 3. Az ingatlan értékének megőrzése és növelése. Jó gazda módjára törekszünk az ingatlanok értékének megőrzésére és növelésére azáltal, hogy ránk bízott ingatlanok műszaki állapotát rendszeres karbantartási munkák révén megóvjuk és fejlesztjük, csökkentve ezzel az üzemeltetési költségeket. A fejlesztések finanszírozásához folyamatosan törekszünk pályázati források bevonására is.

4. Szakmai felkészültség.  Társaságunk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a munkatársak szakmai kompetenciáit fejlessze. Ennek érdekében munkatársainkat folyamatosan képezzük. Emellett rendszeresen részt veszünk olyan szakmai rendezvényeken, amelyeken az ingatlankezelési szakma aktuális legjobb gyakorlatait sajátíthatjuk el. 

5. Társadalmi felelősségvállalás. Társaságunk nemcsak a kezelésében lévő ingatlanokért érez felelősséget, de kiemelten azokért a tulajdonosokért, lakókért is, akik egészségügyi állapotuknál fogva segítségre szorulnak a mindennapi életükben. Feladatunknak tekintjük, hogy ezekről az emberekről esetileg és szervezett módon, az erre szakosodott szervezetek munkáját segítve is gondoskodjunk. 

Működési területünk

Társaságunk tevékenységét jelenleg Budapesten és a Balaton északi partján fejti ki.

Utóbbi területet a Balatonalmádiban működő irodánk szolgálja ki.

Lépjen kapcsolatba velünk
Referenciáink
Balatonalmádi Diós Lakópark 1. ütem
Balatonalmádi Diós Lakópark 2-3. ütem
Budapest, Mesterházy utca 2.